سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات بهداشتی بانوان و تاثیر در سلامتی

نکات بهداشتی بانوان و با رعایت برخی نکات بهداشتی می توانید تا حد زیادی از بروز عفونت ادراری و واژن جلوگیری کنید. توجه: ترشحات طبیعی واژن برای سلامت واژن ضروری است. باکتریهای غیر بیماری زای طبیعی در واژن وجود دارند که از بروز عفونت های باکتریایی و قارچی جلوگیری می کنند.

توجه: ترشحات طبیعی واژن شفاف یا سفید ، نازک یا ضخیم اما بدون بو است و باعث تحریک و خارش نمی شود.

توجه: عفونتهای باکتریایی ، قارچی ، انگلی و ادراری در زنان شایع است. به طور خلاصه علائم این بیماری ها را بررسی کنید:

علائم بیماری

1- عفونت قارچی (کلامیدیا): ترشحات واژن سفید و پنیری- تورم و درد در ناحیه دستگاه تناسلی-خارش شدید- رابطه جنسی دردناک.

2- عفونت باکتریایی: ترشحات سفید ، خاکستری و زرد - بوی نامطبوع ماهی - خارش و سوزش - التهاب و تورم خفیف واژن.

3- عفونت انگلی (تریکوموناس): خارش ، سوزش و تورم شدید واژن - ترشحات کف آلود خاکستری ، زرد یا سبز - بوی نامطبوع ماهی - درد هنگام ادرار یا مقاربت جنسی.

4- عفونت مجاری ادراری: احساس سوزش در هنگام ادرار کردن - وجود خون در ادرار - ادرار با بوی شدید و تیره - فوریت زیاد برای دفع ادرار حتی در حالت نیمه پر بودن مثانه - قطره ادرار - تکرر ادرار.

 

خرید لباس زیر آنلاین

 آیا برای سالم نگه داشتن واژن به صابون نیاز داریم؟

برای شستن آلت تناسلی خود نیازی به صابون ندارید. اما اگر اصرار به این کار دارید ، باید از یک صابون بی بو ، بی رنگ و ملایم استفاده کنید. صابون های معطر پوست حساس واژن و قسمت خارجی آلت تناسلی را تحریک می کنند.

 

 آیا برای حفظ بهداشت واژن به محصولات بهداشتی زنان نیاز داریم؟

در بیشتر فروشگاه ها انواع مختلفی از ژل های بهداشتی زنان وجود دارد که گفته می شود بوی واژن را کاهش می دهد و آن را تمیز می کند. این محصولات را خریداری نکنید. برای پاکسازی واژن خود نیازی به این محصولات ندارید. این محصولات با استفاده از حساسیت افراد به بوی بدن تولید می شوند. اما هر دو غیرضروری و مضر هستند. زیرا باعث تحریک واژن می شوند. هیچ گاه خرید شورت زنانه نخی را فراموش نکنید . جنس شورت لامبادا نخی بسیار در رعایت بهداشت تاثیر می گذارد.

 

لباس زیر مناسب

از پوشیدن شورت زنانه تنگ  به مدت طولانی خودداری کنید ، زیرا احتمال تبادل هوا در ناحیه تناسلی را از بین می برد. با پوشیدن لباس زیر نخی و گشاد از هرگونه بوی نامطبوع خودداری کنید. هرگز از لباس زیرهای ارزان قیمت ساخته شده از مواد نامناسب استفاده نکنید. نگذارید شورت روی ترشحات خیس شود. ترشحاتی که باعث ایجاد رطوبت و ایجاد لکه در محل تزریق می شوند ، آلاینده ها و باکتری های مرده ای هستند که بوی دستگاه ادراری تناسلی را تشدید می کنند.

 

 از نوار بهداشتی روزانه استفاده کنید

بعضی از خانم ها آنقدر ترشحات دستگاه تناسلی دارند که لباس زیر آنها کاملاً خیس می شود و این که لباس زیر مرطوب است بوی نامطبوع ایجاد می کند. به این گروه از خانم ها توصیه می شود که برای روزهای غیر قاعدگی از نوار بهداشتی روزانه استفاده کنند و هر چند ساعت یکبار آنها را تعویض کنند. به این ترتیب نه تنها لباس زیر آنها ماندگاری بیشتری دارد بلکه بوی نامطبوع آن نیز از بین می رود.

خرید لباس زیر آنلاین و انواع لباس زیر:

از جمله شورت، سوتین، جین، شورت تاپ و …. هر کدام دارای انواع و اندازه های متفاوتی هستند و بسته به سن خریدار مدل های مختلفی به شما ارائه می شود. انواع مختلفی از شورت وجود دارد که شامل کلاسیک، پادار، هیپ هاگر، تانگ، فرانسوی، j string، چسبنده، جنیوس، برزیلی، شورت بدون درز و لامبادا می شود.

هر کدام از این شورت ها برای پوشیدن زیر یک نوع لباس مناسب هستند. برای مثال شلوارک برای پوشیدن زیر دامن و پیراهن کوتاه یا شورت برای شلوارهای کمر بلند و پیراهن های اندام مناسب است. برخی افراد فشاری را که اسلحه به بدن وارد می کند تحمل نمی کنند بنابراین ما به آنها شورت پیشنهاد می کنیم. سوتین هم مدل های مختلفی دارد.

از جمله سوتین های بدون درز، ورزشی، دکلره و قابل تبدیل. سوتین های قابل تبدیل سوتین های قابل تعویضی هستند که به شما امکان می دهد آن ها را هم به عنوان سوتین معمولی و هم به عنوان سوتین دکله بپوشید. سوتین ها به انواع مختلفی از مواد تقسیم می شوند.

از جمله سوتین جک دار، اسفنجی جمع و جور و معمولی نسبت به سوتین معمولی از همه آنها بهتر است. تاپ و شلوارک یکی از انواع لباس‌های غیررسمی است که برای فصل تابستان بسیار مناسب است و می‌توان از آن‌ها به عنوان لباس زیر استفاده کرد. در خرید تاپ و شورت به نخی بودن پارچه توجه کنید.

همانطور که گفته شد، انواع مختلفی از لباس زیر وجود دارد، اما ممکن است اکثر افراد با نام و کاربرد آن آشنا نباشند.

5 مزیت شگفت انگیز پوشیدن لباس زیر زنانه مناسب

در مورد لباس زیر زنانه نکات و ترفندهایی را برای سلامتی خود انتخاب نمی کنیم. ما واقعاً به بهبود دانش شما در مورد لباس زیر اهمیت می دهیم، بنابراین می دانیم چه چیزی برای شما مناسب است. ما می خواهیم به هر زن، صرف نظر از اندازه، شکل، بودجه و سلیقه شخصی نشان دهیم که می تواند لباس زیر زنانه با کیفیت، قابل ارائه و دلپذیری داشته باشد که متناسب با سبک زندگی، اندام و خواسته های او باشد. ما همچنین می دانیم که پوشیدن لباس زیر مناسب می تواند جنبه های خاصی از زندگی شما را تغییر دهد.

اگرچه ممکن است این نقاط کوچک باشند، اما می توانند به شادی و رضایت کلی یک زن کمک کنند. برای متقاعد کردن بیشتر، در اینجا 5 مزیت باورنکردنی پوشیدن لباس زیر مناسب وجود دارد که قبل از تصمیم به خرید لباس زیر باید در مورد آنها فکر کنید

انتخاب صحیح به حفظ سلامت بدن شما کمک می کند

حمایت از سینه بسیار مهم است و این حمایت از سینه با لباس زیر با اندازه مناسب امکان پذیر است که سینه ها را در جای خود نگه می دارد و هرگونه استرس و ناراحتی را کاهش می دهد. انتخاب لباس زیر زنانه مناسب نیز برای سلامت زنان بسیار مهم است. لباس زیر تنگ و خیلی کوچک می تواند باعث عفونت، سوزش و درد شود. تلاش برای پوشیدن لباس زیر مناسب قدم کوچک اما مفیدی است که می توانید برای سالم ماندن بردارید.

زندگی شما را آسان تر می کند

سطح فعالیت شما می تواند تعیین کند که چه نوع لباس زیری باید بپوشید و انتخاب لباس زیر مناسب می تواند ناراحتی ناشی از ورزش را کاهش دهد. سوتین های اسپرت و شورت نخی برای خانم های فعال ضروری است.

 کیفیت به شما پاداش می دهد

دنیای لباس زیر با دنیای مد متفاوت است. اغلب به همین دلیل است که شما برای لباس زیر قیمت بالایی می پردازید. چه طراحی بسیار دقیق، پارچه‌های بادوام و باکیفیت یا بسیاری از ویژگی‌های خاص، اغلب ارزش آن را دارد که کمی بیشتر روی آن‌ها خرج کنید و جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نگذارید، زیرا بادوام‌تر و راحت‌تر خواهند بود. به تمام این مزایای شگفت انگیز منجر خواهد شد.

می تواند اعتماد به نفس شما را هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی افزایش دهد.

لباس زیر مناسب، هر چه برای شما معنی دارد، در وهله اول احساس خوبی به شما می دهد! چه ببینی چه نبینی با دیدنش کافی است لطافت بافت های ظریفت را لمس کنی. هنگامی که لباس های خود را پوشیدید و احساس زیبایی کردید، انتخاب درست و احساس راحتی و نرمی باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود.